Frans-Marineke.reismee.nl

Dag 22, Kaapstad.

Gert, onze chauffeur maakt een rondrit door de stad en Nikki vertelt en wijst ons de bijzondere dingen. In het centrum hebben we een wandeling gemaakt en koffie gedronken. Daarna naar Kirstenbosch, de botanische tuin van Kaapstad. Erg mooi, veel bijzondere bomen en planten. Tim, het zou ook iets zijn voor Van den Berk. Om 4 uur waren we weer in het hotel maar toen zijn we met tweetjes nog even naar de markt gegaan. 's Avonds hebben we ons afscheidsdiner gehad. In hotel The Ritz op de 22ste verdieping waarvan de vloer waarop de tafels stonden ronddraaide. Dus wij zaten voor grote ramen en draaiden rond en zagen zo Kaapstad by night.

Jan (de oudste van het stel) hield een speech om Gert en Nikki te bedanken. Iedereen was ervan overtuigd dat we in dik 3 weken er een vriendenclub van hebben gemaakt. Gert vertelde nog een moppie, maar Nikki kon even niets zeggen, dus dat deden wij dan maar: 'ons goan'.

Morgen nog met de 'topless bus' mee, om nog tot 20.00 uur Kaapstad te bezichtigen en dan afscheid van een bijzonder land wat natuur, cultuur en taal betreft, maar ook van de groep want we hebben het heel goed gehad samen.

Deze reis heeft onze stoutste dromen overtroffen.

EINDE VAN ONS REISVERSLAG

FRANS EN MARINEKE

jack en anny

Hoi Frans en Marineke, als jullie dit lezen zit jullie avontuur er weer op...weer terug in het koude Holland en weer in het ritme van hier, wel even wennen denken wij, leuk om alles zo te volgen. Wij horen wel wanneer het mooie fotoboek klaar is. groetjes Jack en Anny