Frans-Marineke.reismee.nl

Dag 3, Cullina diamantmijn en reis naar Kruger Park

Vandaag hebben we een lange busreis gemaakt. We zijn op weg naar het Kruger Park langs de woonplaats van onze gids Nicky gegaan. Zij woont namelijk in Cullina, waar in 1905
's werelds grootste diamant gevonden is. Sindsdien is daar een diamantmijn gevestigd, die nu nog steeds en in de toekomst nog tientallen jaren produktief zal zijn. Erg leuk en interessant om te zien. Daarna weer in de bus en om een uur of 2 weer uitstekend geluncht waarbij we de echte Afrikaanse Boboti konden proeven (pittig gekruid gehakt met rijst en groente). Hoe dichter we daarna het Kruger Park naderde hoe mooier de natuur werd. We zijn nog even gestopt bij een oude goudmijn, 'Pilgrims Rest'geheten. Tegen half 7 hebben we onze bestemming bereikt: hotel Numbi in Hazy View.

Morgenvroeg worden we om 5 uur gewekt, waarna we om 05.40 uur vertrekken naar de ingang van het Kruger Park om vervolgens in terreinwagens onze eerste gamedrive te gaan maken. Spannend dus.

Wordt vervolgd.... (vandaag geen foto's)

F&M

Cool

Pieter

Wat is de goudprijs daar ? €€€€!

Sjan en Toon

Hallo Frans en Marineke, fijn te horen dat jullie het zo leuk hebben. Jullie maken wel lange dagen, maar heb je er wel voor over, als je zoveel te zien. Nog veel plezier en groetjes van Sjan en Toon

Tim

Veel plezier morgen in het kruger park!!

Adrie en Diny

In 1 dag reis van de ene wereld naar de andere. Uit jullie verhalen maken we op dat jullie je prima vermaken en heel veel indrukken opdoen. Geniet er met volle teugen van!
Hopelijk vandaag veel dieren kunnen zien in het Krugerpark. We zien uit naar de foto's.

Groetjes, Adrie en Diny