Frans-Marineke.reismee.nl

Dag 14, Inkwenkwezi Resort

Wij mochten uitslapen vandaag, om half negen ontbijt. Was weer goed verzorgd. Tijdens het ontbijt liep de grijzeroodstaart papegaai tussen de mensen rond. Hij liet zich zo op de arm zetten. Bij Inkwenkwezi hebben ze witte leeuwen en we zijn benieuwd of we die te zien krijgen in de game drive. En....ja hoor. Een leeuwin met 4 jonge welpen. We staan op een paar meter afstand en kunnen rustig kijken. Later nog een leeuwin gezien, maar de mannetjes laten zich niet zien. De gids/chauffeur stopt voor een pauze zo'n 10 meter van 2 neushoorns vandaan die rustig liggen. Ook de andere auto's komen daar even pauzeren en wat drinken, iedereen mag uitstappen. Dat was wel even eng. Maar ook dat went. Daarna gingen we naar de olifanten waar we uitleg kregen over olifanten die daar een tweede kans gekregen hebben; anders waren ze uitgeroeid. We mochten de olifanten voeren en aaien.

Een lekkere lunch en daarna gingen we in het terrein van de 3 cheetah's, die we konden aaien. Plotseling kwam een cheetah met een kip (zijn voer die hij gevangen had) aanzetten en schoot weg, een andere ging er achteraan. 1 bleef er over maar het was beter dat we ze met rust lieten. Morgen na het ontbijt mogen we er nog even naartoe.

Het is 7 uur, tijd voor een wijntje en dan om half 8 eten. We hebben veel plezier samen, de hele groep kan het goed met elkaar vinden.

Wordt vervolgd.............

Wike

Hallo Frans,
Was al zeer benieuwd naar hoe jullie de reis beleven en kreeg van Nico de site om jullie te volgen. Het enthousiasme straalt er vanaf. Wat een aparte wereld. Volgens mij ben je ook bioloog aan het worden of zoiets. Geniet ze!!!!!
Wike

mari en rieky

Zo te zien hebben jullie het daar goed naar je zin, het ziet er allemaal geweldig uit. Nog veel plezier, wij vertrekken een paar dagen naar, ik durf het bijna niet te zeggen, Volendam. Geniet van de laatste week, groetjes Mari & Rieky

Jack en Anny

Hoi Frans en Marineke,
wat een prachtige reis maken jullie en die mooie foto's,
dat wordt weer een mooi album.
Groetjes Jack en Anny